Acta de la reunió de l'AMPA de 06.06.13


ASSISTENTS: Manel Turon, Mònica Prats, Vanessa Ballester, Rosa Escolà, Bet Bàrbara, Irene Pardell, Jordi Torres, Cristina Méndez, Magda Franquesa, Eva Bartolomé, Mónica Domingo, Rosa Escolà i Anna Fitó

Lectura i aprovació de l’acta de l’anterior reunió de 02.05.13

1.- Diada en defensa de l’ensenyament públic de qualitat:
Es fa un balanç positiu per part dels participants que vam assistir a la diada.

2.- Comissions:

Informació comissió mixta: De moment no hi ha convocades noves reunions. Recordem que el proper dilluns 10.06.13 a les 21 hores, a la Casa de Cultura, es fa una xerrada sobre la LOMCE. El ponent és Jaume Funes.

Hort: El passat dia 1 de juny es va celebrar la jornada de l’hort. Va anar molt bé. Es van apuntar 40 persones, entre les quals hi havia molta gent nova. També van aprofitar per obrir la llista per ocupar-se de l’hort els mesos de juliol, agost i setembre. Es va fer formació a les famílies assistents.

Comissió menjador: Els membres de la comissió de menjador van explicar com havia anat el procés d’entrevistes per a la selecció de la nova empresa que gestionarà el menjador i les activitats extraescolars de l'escola. A partir d’ara, i d’acord amb la decisió presa al Consell Escolar, la contractació de l’empresa de menjador i activitats extraescolars es farà directament des de l’AMPA. L’empresa escollida per aquest proper curs és PAIDOS (afegim l’arxiu enviat per Paidos i els detalls de la seva pàgina web). Actualment, PAIDÓS ja dóna serveis i treballa en d’altres escoles del municipi com ara Pins del Vallès, La Floresta, Collserola, Joan Maragall, Pi d’en Xandri, Pureza de Maria i Santa Isabel. Si volguéssiu informació addicional sobre Paidos, podeu dirigir-vos directament a la comissió de menjador de l’escola i també a la Cristina o la Neus, que continuen com a directora i coordinadora del servei.

Festa final de curs: Cada curs prepara els seus tallers. Finalment, hi haurà servei de begudes. Ho portaran la Cristina i la Neus del servei de menjador i extraescolars. Es serviran begudes i entrepans. S’hauran d’agafar els tickets abans. En relació als premis de la gimcana s’informa que es donaran durant la festa de fi de curs. També es donaran premis per les camisetes i per els noms dels equips. Aquest curs, l'organització de la festa ha recaigut en el curs de tercer de primària que han liderat els seu muntatge, juntament amb un grup de mestres de l’escola. A partir d’ara, el curs de tercer, conjuntament amb els mestres de l’escola (un grup) seran els responsables de portar endavant el projecte de la festa de fi de curs.

ALTRES QÜESTIONS

Consell Escolar: El passat dilluns 3.06.13 es va celebrar el consell escolar i es va aprovar el traspàs i es va fer la carta de renuncia a SerUnion. Al Consell es va informar del nomenament de la nova directora de l’escola que serà Rosa Ponsi. A partir d’ara, ella haurà d’escollir cap d’estudis i el/la secretari/a. També es va recordar que la jornada intensiva comença el proper dilluns 10.06.13. El calendari escolar pel proper curs s'aprovarà, si no hi ha res de nou a la propera reunió del Consell Escolar prevista pel proper 17.06.13. A la reunió del Consell Escolar també es va informar sobre alguns canvis de llibres pel proper curs i que es tornarà a treballar amb Abacus perquè l’any passat va funcionar molt bé.

Si convoquéssim una altra reunió de l'AMPA, abans de finalitzar el curs, ho faríem saber enviant la convocatòria i l’ordre del dia en el transcurs d’aquesta propera setmana.


BON ESTIU!