ASSISTENTS:
Manel
Turon, Mònica Prats, Vanessa Ballester, Rosa Escolà, Bet Bàrbara,
Irene Pardell, Jordi Torres, Cristina Méndez, Magda Franquesa, Eva
Bartolomé, Mónica Domingo, Rosa Escolà i Anna Fitó
Lectura
i aprovació de l’acta
de l’anterior reunió de 02.05.13
1.-
Diada en defensa
de l’ensenyament públic de qualitat:
Es
fa un balanç positiu per part dels participants que vam assistir a
la diada.
2.-
Comissions:
Informació
comissió mixta: De
moment no hi ha convocades noves reunions. Recordem que el proper
dilluns 10.06.13 a les 21 hores, a la Casa de Cultura, es fa una
xerrada sobre la LOMCE. El ponent és Jaume Funes.
Hort:
El passat dia 1 de juny es va celebrar la jornada de l’hort. Va
anar molt bé. Es van apuntar 40 persones, entre les quals hi havia
molta gent nova. També van aprofitar per obrir la llista per
ocupar-se de l’hort els mesos de juliol, agost i setembre. Es va
fer formació a les famílies assistents.
Comissió
menjador: Els
membres de la comissió de menjador van explicar com havia anat el
procés d’entrevistes per a la selecció de la nova empresa que
gestionarà el menjador i les activitats extraescolars de l'escola. A
partir d’ara, i d’acord amb la decisió presa al Consell Escolar,
la contractació de l’empresa de menjador i activitats
extraescolars es farà directament des de l’AMPA. L’empresa
escollida per aquest proper curs és PAIDOS (afegim l’arxiu enviat
per Paidos i els detalls de la seva pàgina web). Actualment, PAIDÓS
ja dóna serveis i treballa en d’altres escoles del municipi com
ara Pins del Vallès, La Floresta, Collserola, Joan Maragall, Pi d’en
Xandri, Pureza de Maria i Santa Isabel. Si
volguéssiu informació addicional sobre Paidos, podeu dirigir-vos
directament a la comissió de menjador de l’escola i també a la
Cristina o la Neus, que continuen com a directora i coordinadora del
servei.
Festa
final de curs:
Cada curs prepara
els seus tallers. Finalment, hi haurà servei de begudes. Ho portaran
la Cristina i la Neus del servei de menjador i extraescolars. Es
serviran begudes i entrepans. S’hauran d’agafar els tickets
abans. En
relació als premis de la gimcana
s’informa que es donaran durant la festa de fi de curs. També es
donaran premis per les camisetes i per els noms dels equips. Aquest
curs, l'organització de la festa ha recaigut en el curs de tercer de
primària que han liderat els seu muntatge, juntament amb un grup de
mestres de l’escola. A partir d’ara, el curs de tercer,
conjuntament amb els mestres de l’escola (un grup) seran els
responsables de portar endavant el projecte de la festa de fi de
curs.
ALTRES
QÜESTIONS
Consell
Escolar: El passat dilluns 3.06.13 es va celebrar el consell escolar
i es va aprovar el traspàs i es va fer la carta de renuncia a
SerUnion. Al Consell es va informar del nomenament de la nova
directora de l’escola que serà Rosa Ponsi. A partir d’ara, ella
haurà d’escollir cap d’estudis i el/la secretari/a. També es va
recordar que la jornada intensiva comença el proper dilluns
10.06.13. El calendari escolar pel proper curs s'aprovarà, si no hi
ha res de nou a la propera reunió del Consell Escolar prevista pel
proper 17.06.13. A la reunió del Consell Escolar també es va
informar sobre alguns canvis de llibres pel proper curs i que es
tornarà a treballar amb Abacus perquè l’any passat va funcionar
molt bé.
Si convoquéssim una altra reunió
de l'AMPA, abans
de finalitzar el curs, ho faríem saber enviant la convocatòria i
l’ordre del dia en el transcurs d’aquesta propera setmana.
BON
ESTIU!