Què va fer l'AMPA el curs 2006/2007 (segona part)


3) Comissió de Parvulari

MEMBRES: Magda Franquesa, Mónica Gallego, Cristina Planas i Elena Vivancos

• Venda de joguines: aquest va ser el tercer any que vam organitzar la venda de joguines a l’escola durant les dates de Nadal (joguines que durant el transport han sofert algun cop, però que només ha quedat malmesa la caixa).
• Caga-tió: es va col·laborar un any més a muntar les bosses que es regalen als infants el dia que fan cagar el Tió. Gràcies a la participació de diverses mares que s'encarreguen de comprar les llaminadures i els torrons, es fan aquestes bossetes.
• Venda de xandalls i samarretes: aquest curs vam introduir com a novetat els xandalls amb el logo de l'escola. La venda va ser força bona sobretot la de talles petites. També vam continuar la venda de samarretes. Tot aixó va ser possible gràcies a la col·laboració de la Roser (conserge de l'escola) i també de
membres d'altres comissions i mares voluntàries.

4) Comissió de Butlletí

MEMBRES: Montse Almarcha, Josep Arnau, Elisabet Golobardes, Cristina Méndez, Sònia Mas i Sergi Solivelles

Aquest curs s'ha modificat el format del Butlletí fent-lo més petit i manejable i incloent-hi més fotografies i la vinyeta de la Família Orlhac. La Comissió ha estat debatent com evolucionar, per tal de comunicar i informar en diferents formats, ajustant el Butlletí a les necessitats de cada moment. El Butlletí ha estat possible gràcies a les aportacions econòmiques dels patrocinadors: Aluminis Garriga, Llar d’Infants Mainada, Supernatural, En Buenas Manos i Dos més Dos Edicions.

5) Comissió de Menjador i Extraescolars

MEMBRES: Rosario Magaña, Esther Pueyo, Lidya Collados, Rosa Foix, Marta Teruel, Ignacio López, Elia Espina, Anna Fito, Eva López, Cristina Pérez

Aquesta comissió s'encarrega de supervisar i organitzar el servei de menjador i les activitats extraescolars. El més representatiu de la feina feta aquest any, podríem dir que han estat les negociacions amb Doble Via per aplicar els augments més ajustats a les quotes, tenint en compte la incidència que tindrà l'aplicació del Conveni de Monitoratge pel curs 2007/08.
• Dins del Menjador, la comissió va fer un seguiment de les negociacions amb els estaments públics per realitzar les obres d'ampliació del menjador i de la cuina, i així solucionar els problemes d'espai pels nens de P3, i alhora complir la Normativa del Departament de Sanitat, per a la diferenciació de zones dins la cuina.
Es van fer revisar els menús per la nutricionista de l'Ajuntament.
Es va treballar amb Doble Via per a organitzar activitats dirigides pel temps de migdia, a fi que la implantació de la sisena hora no deixés tantes hores lliures als alumnes d’infantil. En aquesta franja horària s'ha obert el servei de biblioteca amb una bibliotecària.
• Extraescolars: per tal d’evitar problemes i canvis d'última hora en les activitats es va parlar un cop més de la importància que té que els pares prenguin compromís a l'hora de triar les activitats pels seus fills i de la importància que aquestes activitats es triïn conjuntament. Com a dada curiosa us direm que l'any passat al mes de setembre Doble Via va tenir 175 comunicats de canvis. Amb aquestes dades es fa molt difícil organitzar les activitats.
• Es va aprovar el canvi en les franges horàries del servei d'esplai, es van programar els casals de Nadal, Setmana Santa i Estiu, les sortides pels dies de lliure disposició i les colònies que oferta Doble Via per tots els alumnes de l'escola.