Acta de la reunió ordinària de febrer



ASSISTENTS: Manel Turon, Jordi Torres, Eva Bartolomé, Ana Fitó, Rosa Escolà, Mònica Prats, Irene Pardell, Antonio Molina.

Lectura i aprovació de l’acta de l’anterior reunió de 10.01.13

1.Eleccions al consell escolar

Com a representants dels pares hi ha 2 nous membres. Les mares representants són: Eva de la Rubia (repeteix), Irene Pardell, MªJosé Muñoz, Cristina Méndez, Eva Tataret i Toni Almeda. Els dos membres que surten són: Oriol Bota i Sònia Salla. El Manel Turon s'afegeix al Consell escolar com a representant de l’AMPA. S’explica a la reunió que qualsevol família de l’escola pot demanar l’estat de comptes de l’escola. Ho podrà fer dirigint-se a l’Anna Fitó i/o Pilar Vilanova.

2.- Jornada de portes obertes.

El proper dia 28.02.13 es celebra la jornada de portes obertes a l’escola. Serà durant el matí. Començarà a les 9:30 h i normalment dura entre 1 hora i 1 hora i mitja. Acordem que al menys dos membres de l’AMPA estaran presents durant aquesta jornada. Per a l’any passat es va preparar un power point i a la reunió es decideix que quan arribi la data, el penjarem de la web de l’escola.

3.- Carnestoltes.

Es va enviar la carta amb les consignes a les famílies via mail, uns dies abans.

4.- Comissió mixta.

Rafa Gómez, membre de la comissió participa a la reunió de l’assemblea groga de Sant Cugat que es va fer el dijous 07.02.13 a la mteixa hora que la reunió de l'AMPA de la nostra escola. Des d’aquesta comissió es volen posar en comú en relació a les mesures de pressió a l’administració. Consideren més efectiu que totes les escoles acordin mesures comunes i d’aquesta manera per tenir més força.

S’està treballant per una nova reivindicació a favor dels professors substituts. També vam comentar que hauríem de començar a pensar a elaborar l’escrit per a la propera baixa per raó de maternitat de l’Anna Vendrell.

Ens arriba un nou correu de la coordinadora d’ampes del Vallès Occidental que ens informa sobre la propera mobilització per a la defensa de l’ensenyament públic de qualitat. La data prevista és el proper divendres 15.02.13 a les 15.30 h. Comentem la dificultat de l’hora proposada. Intentarem que hi vagi algú en representació de la nostra AMPA.

5.- Comissió biblioteca.

Està funcionant molt bé l’activitat dels contes dels divendres. 

El tresorer posa de manifest l’elevat cost de la bibliotecària. Considerem necessari estudiar els costos i veure si parlant amb Alessa podem arribar a algun acord. Ho tornarem a parlar a la propera reunió de l’AMPA del mes de març i s'haurà de prendre alguna decissió més en ferm.

D’altra banda, l’Anna Fitó comenta que es portarà a terme a partir de la setmana vinent un registre d’usuaris que ens ajudarà a avaluar l'ús que se'n fa.

6.- Jornada de la ciència.

La fins ara responsable d’aquesta comissió i principal organitzadora de la jornada no pot continuar amb la seva tasca. Per tant, si volem mantenir l'activitat, s'ha de trobar una nova persona que lideri aquesta comissió/activitat.

7.- Festa final de curs.

Els detalls i novetats s’explicaran a la propera reunió de delegats.

8.- Altres.

Es va enviar la carta sobre els cotxes mal aparcats al voltant de l’escola. Sembla que hi ha hagut una mica de ressò, però el problema no està encara resolt.


Propera reunió de l’AMPA: 7.03.13